Wystawa Fotograficzna KMF

W piątek odbył się I wernisaż Klubu Miłośników Fotografii do którego mam okazję należeć ;p

Jako że to mój fotoblog to nie może tutaj zabraknąć takiej reklamy ;)

Wystawa naprawdę wygląda ciekawie, każdego coś może zainteresować ponieważ jak na 18 osób które coś wystawiały praktycznie każda pokazała coś innego :) więc jest co analizować :)


Wernisaż przerósł oczekiwania chyba każdego z nas, zawitało bardzo dużo ludzi, ale żeby frekwencja nie spadała zapraszamy każdego kto ma ochotę zobaczyć prace 18 całkowicie odmiennych osobowości do galerii Epicentrum w Chełmku
Od poniedziałku do piątku wystawę można oglądać w godzinach pracy MOKSiR-u
a w Sobotę i niedzielę od 16.00 - 18.00

Relacje z wernisażu można  przeglądać pod tymi linkami
ja jak na 'prawdziwego fotografa' przystało nie wziełam ze sobą aparatu więc pozostaje mi tylko zaprosić was pod te linki i oczywiście do zobaczenia całej wystawy :)
a można ją będzie oglądać aż do 10 maja :)

zaprraszamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz